I don't criticize you! And if you're worried about criticism, sometimes a diet is the best defense. Whoa, this guy's straight? Not tricks, Michael, illusions. Army had half a day.
Newsletter – bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na dostarczaniu przez High Culture Użytkownikom informacji o nowościach związanych z działalnością High Culture (w tym o ofertach i nowych możliwościach Użytkowników), w postaci listu elektronicznego, przesyłanego na wskazany przez Użytkownika adres e-mail;
Serwis – serwis internetowy, którego administratorem jest High Culture, znajdujący się pod adresem internetowym: https://highculture.pl
High Culture – High Culture sp. z o.o., z siedzibą w Lublinie, ul. Marii Curie Skłodowskiej 3/27, KRS: 0001046015, NIP: 7123458183, REGON: 525778865, o kapitale zakładowym w wysokości 5000 zł; adres e-mail: kontakt@highculture.pl
Użytkownik – podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, korzystający z usługi Newslettera zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz na rzecz którego High Culture świadczy usługi Newslettera drogą elektroniczną.
§ 2
Warunki świadczenia usługi
Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest przez High Culture na rzecz Użytkowników, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.
W celu aktywowania usługi subskrypcji Newslettera Użytkownik musi posiadać urządzenie z dostępem do sieci Internet, zainstalowaną i zaktualizowaną przeglądarkę internetową oraz aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail).
W celu zasubskrybowania Newslettera Użytkownik zamawia usługę poprzez formularz dostępny w Serwisie lub na innej stronie internetowej, która umożliwia zamówienie Newslettera High Culture. Z chwilą aktywowania subskrypcji za pośrednictwem linka wysyłanego na adres e-mail podany w sposób wskazany powyżej, pomiędzy High Culture a Użytkownikiem zostaje zawarta umowa o świadczeniu usługi Newslettera na czas nieoznaczony.
Użytkownik może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera ze skutkiem natychmiastowym poprzez dezaktywację subskrypcji. Rezygnacja z Newslettera następuje poprzez aktywowanie odpowiedniego linka zamieszczonego w stopce każdego listu elektronicznego przesyłanego w ramach usługi Newslettera.
Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 3
Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych Użytkowników jest High Culture. High Culture przetwarza dane osobowe Użytkowników w zakresie imienia, nazwiska i adresu e-mail tylko w celu świadczenia usługi Newslettera. Warunki przetwarzania danych osobowych i zaprzestania ich przetwarzania, reguluje Polityka Prywatności, stanowiąca uzupełnienie niniejszego Regulaminu, dostępna na https://highculture.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 4
Reklamacje
Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji na usługi Newslettera. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej dane umożliwiające identyfikację Użytkownika oraz wskazanie uzasadnionych zastrzeżeń i uwag do Newslettera. Reklamację należy wysyłać na adres kontakt@highculture.pl lub na adres siedziby High Culture.
High Culture rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych, chyba że Użytkownik nie opisał przedmiotu i zakresu reklamacji w sposób umożliwiający jej rozpatrzenie lub nie podał danych umożliwiających identyfikację Użytkownika.
Odpowiedź na reklamację High Culture kieruje na adres poczty elektronicznej wskazany przez Użytkownika.
§ 5
Postanowienia końcowe
High Culture może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów prawnych (zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących działalności High Culture lub formy działalności High Culture) lub technicznych (modernizacja Newslettera). Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w wiadomości e-mail, wysłanej na 7 (siedem) dni przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu. W tym czasie Użytkownik powinien zaakceptować zmieniony Regulamin lub odmówić jego akceptacji i wypowiedzieć umowę o świadczenie usług Newslettera ze skutkiem natychmiastowym.
W razie sporu z High Culture Użytkownik będący konsumentem, uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu. Konsument może zwrócić się również o mediację lub rozstrzygnięcie do innego sądu polubownego (skorzystać z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, tzw. ADR). W tym celu należy dostarczyć do High Culture, w zależności od woli Konsumenta, wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista i adresy podmiotów prowadzących takie postępowania dostępne są u organów je prowadzących, w tym na stronach internetowych, które prowadzą. Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Jeżeli Użytkownik nie chce skorzystać z ADR ani z ODR, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd powszechny. Przy określaniu właściwości sądu, kierować należy się regułami określonymi we właściwym Użytkownikowi będącemu konsumentem akcie prawnym. Spory powstałe pomiędzy High Culture a Użytkownikiem, który nie jest jednocześnie konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę High Culture.
Umowy wynikające z niniejszego Regulaminu, zawierane między Użytkownikiem a High Culture zawierane są w języku polskim i na podstawie prawa polskiego, z zastrzeżeniem, że niniejsze zastrzeżenie nie może skutkować pozbawieniem Użytkownika będącego konsumentem ochrony wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa państwa zwykłego pobytu Użytkownika.