Metody płatności
W ramach sklepu dostępne są następujące metody płatności:
- przelew on-line – bezpieczna płatność elektroniczna dokonywana za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub innego serwisu;
- karta płatnicza (VISA, Mastercard) – płatność dokonywana i autoryzowana jest w trakcie bezpiecznego i szyfrowanego połączenia.
Sposoby dostawy
W ramach Sklepu dostępne są następujące sposoby dostawy (mogą się one różnić w zależności od państwa dostawy):
- przesyłka kurierska – realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL lub InPost;
- automat paczkowy – za pośrednictwem Paczkomatów InPost.
Zwroty
W ramach Sklepu możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
- Wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny pod adresem [wzór formularza do pobrania].
- Przed nadaniem przesyłki zwrotnej, wyślij podpisany formularz na adres e-mail: sklep@highculture.pl.
- Wydrukuj podpisany formularz oraz umieść go w przesyłce dla ułatwienia identyfikacji zwrotu przez magazyn.
- Odeślij produkty na adres: Flexible Logistics Services Sp. z o.o., ul. Pass 20K, Budynek nr 9, 05-870 Błonie. Adres e-mail: info@flexls.pl. Numer telefonu: 22 292 47 77.
Zwrot środków na Twoje konto bankowe nastąpi w ciągu 14 dni od momentu doręczenia paczki do magazynu oraz po pozytywnym zweryfikowaniu stanu produktów.
Uwaga!
- Magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem – produkty zwracasz na swój koszt.
- Zwrotowi podlega równowartość ceny zwracanych produktów oraz koszty doręczenia zamówienia do wysokości najtańszej opcji dostawy dostępnej w naszym sklepie internetowym.
- Możesz zwrócić tylko fabrycznie zamknięte produkty w nieuszkodzonych opakowaniach bez śladów użytkowania.
Reklamacje
W ramach Sklepu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Jeśli otrzymałaś/eś uszkodzoną paczkę lub też stwierdziłaś/eś wadę zamówionego produktu (np. uszkodzoną butelkę lub zakraplacz), skontaktuj się z nami i prześlij odpowiednie zdjęcia uszkodzeń na adres e-mail: sklep@highculture.pl. W tytule i treści maila wpisz numer zamówienia, wobec którego składasz reklamację.