Płatności, dostawa i zwroty

Metody płatności

W ramach sklepu dostępne są następujące metody płatności:

  • przelew on-line – bezpieczna płatność elektroniczna dokonywana za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub innego serwisu;
  • karta płatnicza (VISA, Mastercard) – płatność dokonywana i autoryzowana jest w trakcie bezpiecznego i szyfrowanego połączenia. 

Sposoby dostawy

W ramach Sklepu dostępne są następujące sposoby dostawy (mogą się one różnić w zależności od państwa dostawy):

  • przesyłka kurierska – realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL lub InPost;
  • automat paczkowy za pośrednictwem Paczkomatów InPost.

Zwroty

W ramach Sklepu możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

  1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny pod adresem [wzór formularza do pobrania].
  2. Przed nadaniem przesyłki zwrotnej, wyślij podpisany formularz na adres e-mail: sklep@highculture.pl.
  3. Wydrukuj podpisany formularz oraz umieść go w przesyłce dla ułatwienia identyfikacji zwrotu przez magazyn.
  4. Odeślij produkty na adres: Flexible Logistics Services Sp. z o.o., ul. Pass 20K, Budynek nr 9, 05-870 Błonie. Adres e-mail: info@flexls.pl. Numer telefonu: 22 292 47 77.

Zwrot środków na Twoje konto bankowe nastąpi w ciągu 14 dni od momentu doręczenia paczki do magazynu oraz po pozytywnym zweryfikowaniu stanu produktów.

Uwaga!

  • Magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem produkty zwracasz na swój koszt.
  • Zwrotowi podlega równowartość ceny zwracanych produktów oraz koszty doręczenia zamówienia do wysokości najtańszej opcji dostawy dostępnej w naszym sklepie internetowym.
  • Możesz zwrócić tylko fabrycznie zamknięte produkty w nieuszkodzonych opakowaniach bez śladów użytkowania.

Reklamacje

W ramach Sklepu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Jeśli otrzymałaś/eś uszkodzoną paczkę lub też stwierdziłaś/eś wadę zamówionego produktu (np. uszkodzoną butelkę lub zakraplacz), skontaktuj się z nami i prześlij odpowiednie zdjęcia uszkodzeń na adres e-mail: sklep@highculture.pl. W tytule i treści maila wpisz numer zamówienia, wobec którego składasz reklamację.